Handelsbetingelser
Leveringsbetingelser:
Vi samarbejder med både PostNord og GLS, hvilket giver vores kunder rige muligheder for at få deres pakker på forskellige måder.
Når en kunde gennemfører sit køb, er det op til kunden at tilvælge det leveringsfirma, som kunden har lyst til at modtage sin pakke igennem. De pakker vi udsender er forsikrede, men vi er ikke ansvarlige for eventuelle skader, der påføres pakkerne under transport. Når du modtager din pakke, bedes du kontrollere om den blev påført eventuel skade. Du kan undlade at modtage pakken, hvis du mener, at pakken er beskadiget. Vi er altid opmærksomme på at behandle dine pakker på glimrende vis.
Du har også mulighed for at afhente dine ting ved at besøge vores butik på adressen Tarupvej 71, 5210 Odense NV.
Fortrydelsesbetingelser:
I tilfældet af, at du fortryder dit køb, har du ret til at 14 dages returret under betingelsen af, at varen er i ubrudt emballage og i samme stand som den blev modtaget. Det er dig, der skal sørge for omkostningerne i forbindelse med returneringen. Når du kontakter os angående anmodning om benyttelse af fortrydelsesret, behandler vi din henvendelse og vender tilbage med et svar på et senere tidspunkt. Vi refunderer dine penge via bankoverførsel.
Reklamationsret:
I henhold til købeloven har du ret til at klage over en vare, som du købte, men som viste sig at være ødelagt eller hvis den ikke virker, i 2 år. I tilfældet af, at varen i sin naturlighed ikke kan holde i to år, kan reklamationsret desværre ophøre også før at fristen er løbet ud. I alle tilfælde er du velkommen til at kontakte os.
Refunderingspolitik:
Du bedes rette henvendelse til os, når du har et ønske om at benytte dig af fortrydelses- eller reklamationsret. Du bedes henvende dig inden 14 dage fra den dag du modtog din pakke, hvis du vil anvende fortrydelsesret.
Reklamationsretten gælder i 2 år, som er stadfæstet i købeloven og du kan altid henvende dig til os indenfor de 2 år, uden at tænke over de ovennævnte 14 dage.
Vi refunderer pengene gennem bankoverførsel og hvis nogen har lyst til at få sine penge i kontanter, prøver vi at hjælpe i det omfang, det kan lade sig gøre.
Betalingsbetingelser:
I vores webshop kan du betale med både MasterCard, Visa, Dankort, MobilePay og gennem andre betalingsmåder, som du finder i vores hjemmeside.
Klagebetingelser:
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er utilfreds med dit køb eller hvis du mener, at du ikke fik den vare, du købte. Vi yder vores ypperste for, at du får den bedste oplevelse hos os.
Levering:
1-3 Dage
Vores kontaktoplysninger:
Almona ApS (Almona Happy Party)
E-mail: almonadk@gmail.com.
Tarupvej 71, 5210 Odense NV.
CVR: 39362163.